followers

Wednesday, July 16, 2014

SHAKLEE BANTU ISRAEL?

stop spreading nonsense status unless u have the evidence that say so. btw shaklee takdak kena mengena dengan Israel sama sekali. yang korang dok tengok dekat link yang muncul kat wall korang. yang jadi viral sebab tu salah sorang dari AHLI SHAKLEE yang berbangsa dan agamanya jewish. Shaklee ni kan global. duit bonus masing2 xkira la agama apa sekali pon, dia nak buat apa dengan agama dia. itu hak dia. Shaklee takkan sama sekali sentuh bab tu. Bukan maksud saya sokong mana mana pihak. just nak jelaskan isu yang sama sekali tak soheh dan penuh dengan fitnah. before u said anything tak kira apa jua keadaan better ask the pro.

btw, Shaklee adalah syarikat yang baik , Visi dari Shaklee adalah mengharmonikan nature n science.... barang dihasilkan dari sumber2 yg berkualiti baik.. berasaskan penyelidikan, ujian klinikal dan piawaian kawalan kualiti yang tinggi...dan lastly..

sy pegang kata2 ni >>Sabda Rasulullah (SAW) bermaksud "Hikmah itu barangan tercicir orang mukmin, di mana sahaja dia menemuinya dialah yang berhak dengannya"<<

jangan jumudkan pemikiran hanya kerana shaklee tu from US. tak salah gunakan apa yang baik untuk kita as long itu memang baik, halal dan tak mudharatkan kita.

dah kalau kita pikir sempit sangat. dah xpayah main fb lansung. takpayah nak pakai tepon laptop bagai. tak ke kurang cerdik namanya. sedangkan Habib Umar Ben Hafidz pon penuh gajet untuk sebar dakwah. be cool dan chillex ok uols. jangan cepat sangat melatah. Kesian sangat nampak

sekian terima kasih.

Boleh copy sapa nk copya

No comments:

klik disini

ORDER FORM

Nama
Email Address
Contact No/Hp No
Delivery Address
Order/Quantity
Method of Payment Maybank
CIMB
Delivery Method
Any Inquiries

Click here to create your own form.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...