followers

Friday, July 11, 2014

SET KURUS SHAKLEE BASIC

Salam semua..entry ini miyra nak berkongsi tentang apa yang diamalkan miyra untuk kuruskan badan,,,

Ha anda semua mesti tak sabar nak dengar kan,,, ok, sebenarnya apa yang diamalkan ialah set kurus shaklee , iaitu alfafa dan lecithin

Apa istimewanya set kurus ni ye..jom kita lihat gambar ini...

Untuk alfafa...sangat2 membantu melawaskan tau,.


Dan ini pula kebaikan lecithin


Dalam pengalaman saya mengambil set kurus ni...saya sangat berpuas hati kerana tiada masalah perut memulas yang amat sangat dan tiada masalah ceret berek..

Semuanya nampak seperti normal..yang seronoknya, buat keja sikit je peluh da kuar banyak macam bersukan,,, tapi kita mesti gantikan air dalam tubuh kita,, yelah da kua peluh kan,

Minum air sekurang kurangnya 2-3liter sehari,,seingat saya,25kg berat perlukan 1liter

Jadi saya shorkan set bajet ni untuk mereka yang nak kurus
Siapa yang berminat boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan produk dan nasihat,, miyra 0148195447

No comments:

klik disini

ORDER FORM

Nama
Email Address
Contact No/Hp No
Delivery Address
Order/Quantity
Method of Payment Maybank
CIMB
Delivery Method
Any Inquiries

Click here to create your own form.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...